mandag 24. januar 2011

Åpningen av butikken


Hele ideen med blomsterbutikken startet for sånn ca et halvt år siden. Kristin hadde lenge gått å fundert på å åpne en blomsterbutikk, og hadde vel egentlig bestemt seg, og spurte om ikke jeg (Monica) ville være med. Jeg synes vel egentlig at det var litt vanskelig å bestemme meg siden at jeg gikk gravid med Ingrid, og ville vente til etter at hun var født.
Kristin spurte meg flere ganger, og til slutt ble det bare slik at jeg plutselig var med i planleggingen av ny blomsterbutikk, og siden har det gått slag i slag.

1. november overtok vi butikklokalene, og med fantastisk hjelp fra et 20-talls personer, og en fantastisk gårdeier her vi klart å lage en butikk vi kan være stolte av.
Vi har fått hjelp til alt fra maling, oppakking og prising av varer, montering av kjøle, vasking, bortkjøring av papp og annet søppel, elektriske installasjoner, montering av møbler og matlaging. Uten all hjelp hadde det ikke latt seg gjøre, så all ære og takk til de som har brukt flere timer og iherdig innsats for å hjelpe oss slik at butikken ble ferdig og vi kunne åpne Fryd og blomster 18 november 2010.

TUSEN TAKK.


Har vært litt sløv å ta bilder underveis i prosessen, men kan vise dere bilder av butikken fra kvelden før åpningsdagen.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar